det finns en gud..

Imorse när jag kom ur duschen hade jag fått ett sms där det stod; Du kan komma till 12. Sen ringer Tess och säger att jag inte behöver komma alls. Så det var bara att krypa ner hos bejbi igen. Nu är han och handlar mat. Dels till sig själv men också så vi kan laga någon mat till oss :) Tror det blir pasta och något.

Ikväll går han på jour (stavning?), det innebär att han måste vara i kolbäck i två väckor :( Så har han någon sökare och så fort det brinner eller något måste han dra till brandstationen. Men ska komma och hälsa på någon gång i veckan. Hoppas jag att jag hinner i allafall. Jag drar till Sala ikväll med pappa och broshan. Inte träffat mamma på över en månad. Är ledig imorgon också så är kvar tills tisdag :)

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!