filmkväll typ..

Är lite depp, dels för att jag saknar mammi otroligt mycke och dels för att jag saknar en annan. Men men :) Sitter nu och försöker få i mig lite kvällsmat och ska kolla på film på SF kanalen. Det börjar en asbra film sent ikväll som jag vill se, fårse om jag somnar på soffan eller inte. Är ledig imorgon, huur sköööönt? Otroligt jävla skönt :) Ska sova & sova & sova & sova. Ska nog bara vara hemma imorgon, känner för att göra absolut ingenting faktiskt. Hoppas på att få sällsis också, då blir ja happy big time!

Jobbet idag gick fina firren. Smidigt som fan gåre när det är jag och tess som workar tillsammans. Vi vet vad ordet teamwork betyder lixom.. till skillnad från vissa andra, haha. Efter jobbet gick jag till mills skola och va med henne tills hon sluta och efter det drog vi till gränden och satt där i ett par timmar om inte mer. Fan vad vi har garvat idag, så jäkla torr humor!

Det kom tex en kille som hoppa på kryckor och han kunde inte gå på något av benen, ni kan tänkte er hur det såg ut ungefär. Efter han har gått förbi (han hör såklart inte) så säger jag; "HOPPSAN vad har hänt med honom?" Fattar ni, han hoppa - hoppsan? hahahaha. Ja jag vet, torrt!

en till då

Vi gick från bussen och jag har skit ont i hälen, då säger jag; Har så jävla ont i hälen. Kan vi sakta ner lite måste tänka på hälsan.. hahahaha

ja, jag garvar alltid åt mina egna skämt.

Ni säger säger att det är svårt att sluta röka. Vad är erat problem?
jag har slutat massor av gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!