gränden, förfest, krogen, hemfärd!

Todelo :)

Kvällen började för mig och C på gränden. Latte och massa skitsnack, som det brukar vara, inga konstigheter ;) Satt där till ungefär halv tio sen tog vi en taxi till haga hem till Sebbe där han, victor, max och fredrik var. Körde massa ölspel osv. och sjöng julsånger. Har groteska videobevis på det som är så gräsligt så det är barnförbjudet haha. Runt halv 1 tog vi en taxi ner på stan och gick på krogen. Det var många man kände men hängde mest med mills, phille the rockstar och jocke! Så sjuka grabbar.. orkar inte ens förklara. Det var verkligen skit kul, tror jag skrattat mig igenom hela kvällen. Efter det drog jag och mötte upp Tess och Putte, vi skulle åka taxi men fick skjuts av Peters kompis, skönt. Så nu sitter jag här och bara chillar ner. Får sova på soffan inatt eftersom sängen är kind of full. Eller jag blev erbjuden en plats men tackade nej rättare sagt haha! Nu ska jag gå och fixa mig inför natten och sen blir det sängdax för fulla muggar. Hard work work imorgon som man kunde sätt fram emot mer... men jag klagar inte :) Och imorgon kommer bejb hem också, tror han ska sova här! Han står säkert på något bord nu halv naken och shakar ass... hahaha, skojja. Nej men hoppas grapparna har kul! Längtar efter honom ju! Vi hörs i morgon, later skater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!