happy

Blir så glad när jag kollar på denna bild. Inte bara för världens underbaraste sitter bredvid utan för att man verkligen ser på mitt leénde hur glad jag är haha :)

Nu har jag suttit och asgarvat med tess i en timme. Vi har kollat på alla roliga youtube-klipp. Har så ont i magen! Så har ja duschat och smörjt in mig så nu är jag len som en baby :) Ska faktiskt gå och lägga mig nu så jag kommer upp till jobbet imorgon. Så jobbigt att sova ensam :( Vet inte vad som är drygast, att somna ensam eller vakna upp ensam, haha. Vilka bekymmer ;) Näe, men vi hörs vid morgonkaffet imorgonbitti!

Toodles


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man så att man har bilder som du har som åker fram o tillbaka? Skulle vara snällt om du skrev det i din blogg

2009-11-17 @ 01:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!