hejsan hoppsan!

Jobbet idag gick hel okej, det kom gäster hela tiden så det fanns mycke att göra. Men vid 1 tiden behövde jag dra för att möta Camilla på stan och uträtta några ärenden :) Det gick också bra! Efter det drog vi hem till mig och kollade på Andra Avenyn :) Nu sitte vi här och funderar på vad vi ska göra ikväll, orkar inte sitta hemma bara. Funderar på att kolla på Robbans fotbollsträning men det fick vi ju tydligen inte ;( haha. (du är en elak granne robert och jag säger upp grannskapet med dig)! Så vad ska vi hitta på istället? Förslag? Dö i soffan kanske. Jag vill ha sällskap inatt ju :( buhu, hihi :) Nejmen vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!