I'm not gonna fight for this on my own

Hej :)

Sitter och intalar mig själv att en lugn fredag hemma med tacos och idol ändå kan bli ganska mysigt och behövligt. Det verkar funka för jag har inte fått något panik och hoppat in i duschen än och göra mig redo för party haha. Hoppa in i duschen ska jag nog i allafall göra, jag får tyvärr inte sällskap idag men Tess får nog antagligen det och då blir det att sova på soffan haha! Men vad gör man inte :)

Fårse vad som händer imorgon, jag ska jobba i allafall. Fan vad booring :( Menmen.. efter det ska jag nog i allafall hitta på något roligare än idag. Känner jag mig själv rätt så kommer jag få spunk om jag sitter inne en kväll till. Men somsagt nykter helg blir det troligtvis.

you don't know what you got until you missing it alot
and probably it's to little to late then.

http://www.youtube.com/watch?v=9FY8hl6b54A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!