inte okej

Finner inga ord. Fuck vad trött jag är. Men är uppe i allafall och jag längtar somfan till morgonkaffet på jobbet! Ser mindre fram emot åt att gå till bussen. Det ligger någon och sover i min säng? Jag är hundra på att jag såg Putte gå hem imorse? Eller var det en dröm? Frågan är i alla fall, vem fan suzzar i min säng?!

Iaf, klockan 1 idag kommer det ett sååw fääb sällskap (enligt dom själva dåra) som ska ha bubbel och tre rätters och ena med det tredje. Är lite nervös. Dom tror att dom är självaste kungen & drottningen med familj men det är dom ju icke så kan ju sluta vara nervös och lida för deras skull. Det blir nog bra det här ska ni se!

toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!