Ny mobil igen..

Ja! Då kör vi igen då. Ny mobil, nytt nummer, inga nummer.. haha. Jag börjar bli van nu. Är inte ens beroende av en mobil längre känns det som. Men mina vänner blir ju galna på mig. Idag är det jag som jobbar lunch med pappa iallafall och Tess jobbar kväll :) Känns helt o-k alltså! Bara det att det är så jävla drygt att ta sig till jobbet, men börjar bli van :)

Efter jobbet blir det nog att träffa camilla :) Och undra om man ska bjuda in sig själv på middag hemma hos pappa och karolina idag? Iof har jag en asgod sallad i kylskåpet också.. Svårt val ;)

nej men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Tvilling ;)

Vad har du för nummer nu då ? :P Mitt är 0739326655, sänd mig ett sms ;) Puusss

2009-11-07 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!