rätt person vid fel tidpunkt.

HejHej!

Tess har just tvingat i mig snabbmackisar. Hon fråga om jag var hungrig, jag sa nej. Då sa hon, bra då gör jag extra mycke :)

Jaja, efter mycke tankar och funderingar så känns allt lite klarare. Sanningen är hård men det är alltid skönt att inte gå och fundera :) Jag ska bara försöka ta det här på bästa möjliga sätt och skylla allt på tidpunkten. Om man nu ska se det från den ljusa sidan? Ingen mening att hänga läpp för något man inte kan styra. Jag hade ju ett liv innan så det är ju bara att leva vidare ;) haha. (Okej peptalk här till mig själv). Leva livet, ja det är väl precis det här handlar om. Och ibland finns det inte plats för fler.

När den rätta dyker upp säger hjärtat till och du får huvudet säga vad det vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!