Shit.

Alltså vilken jäkla dröm jag vaknade upp ifrån. Hoppade upp alldeles kallsvettig. Kommer vara svårt att återberätta dock. Men jag vet att jag har drömt den här drömmer förut. Vi är i allafall i stor sal med några andra rum också. Det handlar om att helt plötsligt kommer ett gäng äckliga farliga killar runt 30 stycken och ska skada oss så mycke som möjligt (ja vet, sickt). Dom dödar oss inte men skadar oss. Det är bara jag, camilla och en massa andra tjejjer där inne. Och gissa vilka som klarade sig? Jo vi två ;) haha! Ingen hade kommit ut därifrån oskadd. Jaja, jag är inte knäpp. Det där var min dröm iallafall. Hoppas ni andra har drömt om något roligare.

Förstår inte varför jag sitter här som jag har all tid i världen när jag måste åka om 40 minuter och ska duscha nu. Har inte kollat ut genom fönstret än men en liten del av mig hoppas nog på snö haha :D Nej men nu ska jag dra, vi får höras ikväll! :) purre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!