tacos och idol!

Hej på er :) Har precis kommit hem! Igår kom bejb och hämta mig runt halv 6 kanske? hm.. Då åkte vi ut till Tati för han ville köpa någon skjorta till kryssingen. Jag pekade ut en jätte fin skjorta som han faktiskt köpte, han blev så snygg i den så ;) haha! Sen köpte han ett par jeans också men där fick jag inte vara med och bestämma!

Sen åkte vi till hans föräldrar, fast bara hans mamma som är hemma för Marek är i spanien, lyllos :) D duschade och fixade sig lite sen så åkte vi två + hans kusin & flickvän och hans bror hem till Damian och Aisha där det var en massa folk. Det jobbiga är väl att många av dom kan inte prata svenska, så man förstår ingenting.. men man har kul ändå faktiskt, dom är så glada och roliga. + att några kan ju faktiskt svenska, bara det att jag inte förstår deras språk :)

Vid typ 11 kom hans mamma och hämtade oss för vaken jag och gull hade ju sovit särskligt bra natten innan. Men inatt har i allafall jag sovit som en stock :) Han har iallafall precis kört hem mig nu snäll som han är. Så nu antar jag att han ska tillbaka och börja tagga inför kryssingen!

Själv sitte jag här och äter mig mätt på polly när jag egentligen borde äta frukost (som blir tacos) och kolla på idol :) Känns lite B att kolla reprisen på idol egentligen men det är typ bara bra kvar nu så det kan det vara värt! Camilla kommer alldeles strax hit också så får sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!