They say I look happy now ..

Ätligen tid att andas. Kan inte förklara hur sliten jag är. Ligger här i soffan och halvsover och kollar på plastikkirurgerna, intressant. Jobbet idag gick bra och hyfsat snabt, jobbade ju med Lisa :) Var klara runt klockan 4 då jag och Tess drog till torget och hämta blommor och efter det till ikea och köpte julsaker, båda två till restaurangen. På fredag börjar Julborden och därmed säger jag "hejdå" till livet. Kommer tillbaks efter julafton! Det värsta är att jag är helt seriös. Jobb varje dag, då menar jag helgerna också. Och det är inte heller bara dagtid. Utan börjar ungefär vid 10 och slutar som senast 12 på natten. Sista sittningen av julbord är 18-24. Skulle kunna tro att det är ett skämt men så är icke fallet. Man kommer nog gråta sig till sömns några gånger denna månad. MEN det här ska också bli kul och jag ska också försöka se det som en kul grej :) Jobbar ju med underbara människor så ska inte klaga ett dugg. Och jag är så sjukt glad över att det går så bra för pappas restaurang. Ni skulle bara veta hur många julbord vi har fått in och det ringer folk varje dag och bokar fortfarande! :) Och inte tala om lönen som dimper in i januari månad.


Imorgon är det 25 och det innebär LÖN. Veckans höjdpunkt. Det blir dock inte mycke över till fannybanny. Har ju för det första en hyra att betala och allt vad det innebär att bo själv. Sen är det JULAFTON om en månad precis faktiskt haha. Och det innebär att nära och kära ska ha klappar! Och det lär ju gå på några tusen det också. Men något ska jag faktiskt unna mig. Kanske ett par nya skor, skulle vilja ha en svart vinterjacka av något slag, ja.. listan kan bli lång. Men något! :)


Jag sover antagligen ensam här inatt om inte tess kommer hem. Det är inte det att jag tycker det är läskigt att sova ensam längre. Jag vill bara inte vakna utan bejb :( hihi. Okej, det där lät.. för aa.. sött! haha! Men är i allfall ledig imorgon, sista gången innan julafton skulle jag tippa på. Så jag ska sova mycke länge. Vid 4 kommer D och hämtar mig, han ville till Ikea så dit ska vi. Sen kanske shoppa lite om tiden tillåter? Sen ska vi allafall till hans föräldrar :) Längtar faktiskt, kan inte låta bli att sakna hans mamma lite granna haha! Nej men det är trevligt där helt enkelt och man blir glad. Men det gör så jag saknar min mamma mer också :( Fan alltså tänk om vi inte hinner träffas förrän på julafton (fuck, nu kom det nästan tårar hahah), nej men seriöst. Får göra något åt saken!


Det här blev ett långt inlägg såg jag. Behöve väl skriva av mig lite maybe. Nu ska jag bara ta hand om mig själv. (haha nu täntke jag skriva och ta en cigg, men det är väl inte att ta hand om sig själv precis). MEN jag håller på att trappa ner, det går inte fort men jag gör framsteg och det är bättre än inget. Hoppas på ett rökfritt 2010 men ska absolut inte säga för mycke. Men det är lättare när man några procent gör det för någon man tycker om också. Faktiskt :) Nej, nu en cigg, sen en dusch, smörja in mig, noppa ögonbryn osv. Och vänta på att bejb ringer efter fotbollen haha!


C ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!