tja!

Japp, nu tror jag minsann jag kommer komma försent till jobbet. Ska vara där till halv tio. Okej, haha det är en och en halv timme kvar men jag lär ju åka någongång innan nio eftersom det tar ett dygn att åka buss.

Iallfall, igår så gick jag på stan med Camilla. Fick med mig ett par skitsnygga stövlar. Vinterskor, check ;) Sen hitta jag massa annat men höll i pengarna och köpte inget mer. Klockan 5 kom bejb och hämtade mig i stan så drog vi först till djurmagasinet sen till Ikea. Efter det till Erikslund, jysk och intersport. Och fan vad vi fick skrattattack på Jysk! Jaja, sen åkte vi till Ica Ettan och hälsade på hans bror som är ordningsvakt eller vad man kallar det, där på kvällen. Sen hämta vi upp spicy 13c och åkte hem och åt :) Sen kramades vi bara sönder (A)! Eftersom jag inte vet hur jag jobbar och jag kan jobba ända till söndag från morgon till natt.. :( Kommer sakna hur mycke som helst! :)

Nej, jobbet väntar. Cigg, dusch, fix, hitta kläder, dricka upp kaffet... a jag kommer komma försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!