at work!

Inte varje dag man hänger på facebook på jobbet. Nääe, men idag var det dött minst sagt. Johan har åkt och handlat till köket så jag måste vara kvar tills han kommer tillbaka om någon timme. Booring. Camilla svarar inte på telen heller. Är rastlös!

Känns som att det är dax för en gränden idag :) Jag har en sak och erskänna. Jag har faktiskt rökt 1 cigg idag. MEN, hade det vart en vanlig dag hade jag rökt 6 kanske. Har en cigg kvar i mitt paket, tänker inte köpa nya. Får se hur det här går då :) Säg att jag är duktig? ;P
Ikväll blir det en solning också. Skönt :) Även fast dagen började som den gjorde så är jag glad faktiskt. Jag har till och med bett om ursäkt för mina grova ord imorse till både Karolina och Pappa. Det är stort. Jag är inte den som säger förlåt i första taget. Men om jag känner att jag har gjort fel då kommer ett förlåt smygandes haha (A)
Och kors i taget, gissa vem som äger en mobil nu? JAG. Kan vara jordens fulaste, MEN jag har en mobil. :) Och jag är faktiskt inte i behöv av någon high tech för tillfället. En månad utan mobil är starkt jobbat. Mitt beroende finns inte kvar längre, förut sov jag med den i handen typ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!