crazy

Hej på er! Det var ett tag sen jag skrev nu har jag en känsla av? Jaja, ni har inte missat så mycke tror jag :) Utgången i fredags har jag väl redan skrivit om? Det var i allafall inte så jätte kul, det kunde vart roligare om man säger så. Även fast jag garvade konstant kom jag på nu, haha.

Igår jobbade jag therese och johan. Jag har verkligen inga, absolut inga kommentarer den kvällen. Jag säger ingert så har jag ingenting sagt helt enkelt. Tess och jag stängde iaf och kom väl därifrån runt halv o3.oo typ. Då skjutsade hon hem mig så åkte hon hem och handtvätta haha, sen kom hon och hämtade mig igen och skjutsa mig vidare :) Snällt.

Nu kom jag hem för någon timme sen och ska hoppa in i duschen. Känns som att det behövs. Sen kommer Camilla hit så ska vi dra och sola. Men vi måste hämta solkortet på jobbet först. Fett drygt. Glömde min väska där igår.

Ikväll blir det enbart tv tittande. En chipspåse skulle sitta riktigt fint, fårse om jag unnar mig det eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!