Detta fält måste fyllas i


Cute, huh? Haha, det är en vimmelbild från Blue Moon Bar. Förra helgen innan vi drog vidaret till Silk. Det är Camilla och jag om ni inte såg det haha. Haha vi har fått kommentarer som "sitter ni ihop eller?", och mja.. ingen har rolgiare än vi två så :)


Idag kom Camilla (haha) hem till mig runt halv 7 tror jag? Hade lite "efter-snack" om gårdagen som alltid. Brukar ju vistas på gränden då men det blev min balle istället. Sen drog vi och solade :) Ikväll har jag bara kollat på Idol och legat död. Är sjukt trött. Nu ligger jag och kollar på något b programm på femman. Eller kollar och kollar, lyssnar knappt.

Imorgon är jag ledig, halleluja! Men ska iaf upp i skaplig tid för att träffa Emilia på stan och shoppa lite, (läs: Hon ska shoppa, jag ska fan hålla i pengarna på riktigt) sen ska vi nog äta något också :) Vi har inte träffats på evigheter så vi har nog en del att snacka om. Sen när Camilla slutar jobba så hoppas ja att hon också kommer ner. Sen vet jag inte om vi ska sola eller inte. Beroende på tiden. För runt 5-6 ska alla tjejjer hem till Annice och fira hennes födelsedag lite försent. Äta gott och dricka gott står på schemat. Sen skulle dom till Konrad men är inte så sugen på det. Helt ärligt är jag inte sugen på någon krog alls. Lördag känns mer lockande! Hihi :) Amen vi hörs då. Troligtvis inte förrän imorgon :)

cutiepie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!