smile baby, smile

Såhär glad är jag, eller gladare!
Vet ni vilka som fick köppass imorgon och går in vip på Hoffmaestro? Jo det är jag och camilla det! :D Fyfan vad glad jag är, det här är lycka. Hade smått ont i magen inför imorgon men nu är allt löst. Sa jag inte att det brukar lösas? Ibland har man tur, ibland otur. Detta var jävligt tur! :)

Ikväll har jag vart på gränden med camilla och daniella. Jätte länge sen jag såg henne så det var kul :) Efter det gick jag och camilla och solade :) As skönt. Därför jag ser lite små röd ut på bilden hah :) Nu sitte jag hemma helt alone och ska kolla på mammas pojkar. Efter det smörja in mig med dove :)

Tess kom hem för ett tag sen så nu har vi prata pengar osv :) Det blir tajt denna månad ska jag säga er. Men det är det värt :)

Nej, tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!