lyckligast


haha, kul att man ser skelögd ut.. men vafan :)


Mills och jag igen på silk :)

Jag och camilla fick något ryck innan krogen.

Finns massa fler bilder från helgen på mills mobil. Bland annat på mig och John (spelar i hoff) :) Och a, filmer osv. Men det kommer i veckan skulle jag tro.

Vi skulle ha städ och tvätt dag idag men det gick ju inte så bra. Alla vakna någon gång runt klockan 3 haha. Då körde jag och Tess hem camilla först. Sen så drog vi till Max och åt mat. Sen köpte vi en blomma och åkte och lämnade den till Thomas :) Det är kocken på pappas restaurang. Han fyller 39 idag :) Sen drog vi vidare och storhandla. Nu sitter vi här i varsin soffa och äter godis och chips. Slitna som få!

Imorgon är jag ledig. Då ska jag på arbetsintervju och sen ska vi till Sura för Tess ska tatuera sig :) Det blir inget för mig för jag är fortfarande osäker och vill inte göra något jag ångrar.

Kul att jag glömde min klocka och silver ring och massa andra smycken på ett av hoffmaestros hotellrum :) Hoppas john tar han om det tills nästa gång dom kommer till västerås.

Jag säger bra;
IN YOUR FACE :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha me like it!! 1-0 :P

2009-10-25 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!