Första natten!

Kan inte sova. Men så kanske det alltid är första natten på det nya placet? Donno! Men ska försöka sova nu i allafall. Det är en dag imorgon också och då ska jag försöka fixa fint här med mina kläder :) Vettetusan hur allt ska få plats bara? Det kirrar vi på något sätt :)

Hur ska jag orka packa upp alla dom dom kartongerna? Och hur ska allt få plats? Haha man ser hur jag desperat har letat efter min dator och ett par mjukisbyxor. Alla kortonger är öppna och ur rivna!

Hur som helst så är jag ändå glad, tummen upp för det här :) Imorgon hoppas jag på en skön hemmafest istället för krogen, men vi får la se hur det blir med den saken :) Haha och vet ni, man brukar ju säga att om ingenting går sönder när man flyttar så kommer man inte trivas på det nya stället. Och kläder är ju rätt svårt att ta sönder när de ligger i kartonger så gissa vad som gick sönder? Min nagel :( haha vipps så var den bruten. Tur i oturen kanske? Så trivas kommer jag nog göra iaf haha ;) Nej sovgott nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!