goodbye my lover

Sjukt trött! Camilla drog till skolan klockan åtta. Innan det hade hårfönen vart på, rotning i garderob skett, tusen frågor ställts! Men jag hade lovat henne att jag inte skulle vara ett monster på morgonen. Så jag försökte värkligen. Och jag tror att jag lyckades. När hon gick så somnade jag om. Halv 10 kommer hon tillbaka från skolan för hennes praktik börjar 20 över 12. Jag försökte fortfarande inte visa mitt dåliga morgonhumör haha! Så gick vi upp och käkade frukost tillsammans (Y). Jag kokade ägg. Det luktade bränt? Hur lyckas man med det när man gått hotell/restaurang i 3 år? Nej, laga mat kan jag inte. Nu har i allafall hon precis dragit igen. Jag tänkte sova en timme eller två sen ska jag hoppa in i duschen och ta hand om mig själv :)

Jag har ny mobil och nytt nummer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!