hallåja

Fick lite nytt i garderoben idag som jag är glad över :) Som tex. skinnhandskar, en svart väska ala chanel, dior läppstift (rött), ett id läppglans som är hudfärgat typ, en mocka och skinnväska, massa skärp, stora tröjjor, ett par sjukt snygga brallor som man ska ha högt upp i midjan (såg ni karolinas byxor hon hade på idol? liknade dom iaf). Har säkert glömt massor men det där är väl vad jag är gladast över.

Nu ska jag och mammi färga ögonbrynen :) Sen kolla på tv. Imorgon blir det upp i skaplig tid. Jag och mormor ska förbi lite secondhand butiken och rota! Sånt kan jag ligga vaken av på kvällarna och längta så mycke till att ja inte kan somna haha. Nej, men hoppas jag fyndar lite! Sen ska jag och mamma sola. Sen vidare till Maria så hon får toppa mitt hår, det behövs :) Skulle egentligen behöva färga det också men men..

Nej, hörs
TJIPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!