I'm smile cuz I deserve to!

Hej :) Har vart på strålande humör hela dagen, kanske fick i mig några lyckopiller igår i allafall? haha. Nej men det har vart askul på jobbet, skrattat konstant. Vi är så jävla sjuka. Roligast var mötet. Alla som jobbar på kvarnen var där och det var typ första mötet vi haft så vi drev om att vi skulle börja med en sång. Vad vi skulle ha på oss när vi serverar julbord osv. haha. Sen ritade jag en bild så jag och tess började asgarva så pappa nästan blev lite förbannad haha. Ocn när jag får skratt-attack kan jag inte sluta, så enkelt är det.

Ikväll blir det förmodligen att gå ut och äta på restaurang med några stycken och pimpla lite vin :) Men blir inge rajjtan tajtan tror jag, jobbar imorgon. Men om man ser det från den ljusa sidan kan inget bli värre än vad det var  i lördags haha! Jaja nu blire duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!