jag är så lycklig :)


Vaknade och var asglad! Ska äntligen få träffa mamma och mormor igen :) Slippa vara här hemma ett tag, eller iaf två dagar. Men jag bor nog inte kvar här länge till ändå. Nej, i månadslutet flyttar jag nog hem till Tess på Haga. Så delar vi på lägenheten, hyra och ja allt annat :) Men jag har inte bestämt mig än. Men det kan vara bra för mig att lära mig att betala räkningar, lära mig att maten inte lagas när man sitter vid datorn. Men framför allt att man inte kan shoppa och festa upp alla pengar. Ta ett steg mot rätt riktning, till vuxenvärlden haha!

Nu ska jag snart ta ett bad och pyssla om mig seelf. Sen städa rummet och packa! halv 5 kommer mamma :) Hoppas vi åker förbi mormor då också! Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hallå! Jag kör igång med min första frågestund idag! Skulle vara superkul om du hade någon fundering om mig, min blogg, eller vad som helst annars! ställ frågor

nu

2009-10-13 @ 19:31:22
URL: http:// oliviajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!