just live your life!

Hej :) Jag hann till jobbintervjun/informationen i tid. Det var 8 till där. Så då pratade dom i drigt 40 minuter och sen blev det en liten intevju som gick som smort. Han som intervjua satt och kollade på mig hela tiden när den andre pratade och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, haha. Pinsamt. Sen när intervjun nästan är klar säger han;
- Du har inget du vill fråga?
- Nej tror det var allt :)
- Du har inget du vill fråga om mig? Om jag är singel kanske? ;)
Och det enda jag fick ur mig var ett asgarv? Men vafan ska jag säga lixom :P

Efter det drog jag och Tess till Real och åt mat en snabbis skynda oss som fan eftersom vi skulle till sura för att tatuera men berka ringde när vi satt oss i bilen och sköt upp det hela. Så då drog vi till hennes mamma och kolla lite på hästarna och kollade när hennes mamma körde travhäst :)

Nu är vi hemma och ska alldels strax köpa med oss någon snabbmat och sen åka till Sura. Vet inte om ja ska tatuera mig än men vi får se. Tess ska iaf tatuera sig.

Hört att grannen fått en stalker, äckligt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!