kaffe och dåligt morgonhumör

Det första jag gör imorse är att smälla ner ett glas med foten. Känns som gud sa "där fick du allt" bara för att jag går upp en halvtimme innan jag börjar. Och sen när jag ber pappa skjutsa mig för att jag inte hinner till jobbet säger han:
Jag - Kan du skjutsa mig?
Han - Nej, och dammsuga upp glaset.
Jag - Hinner inte det nu, jag stänger dörren så katterna inte går in under dagen.
Han - Vadå hinner inte, du får planera bättre på morgonen.
Jag - Vadå, ska jag planera att smälla ner ett glas eller två varje morgon? Då lär det snart inte finnas några kvar.
Karolina - Jag skjutsar!
Jag - tack :)

Fan alltså haha :P Sitter och dricker kaffe nu och är enoormus röksugen, ska ut på ballen och förfrysa alldeles strax. Börjar jobba klockan nio. Alltså om tio minuter haha! Och här sitter jag i pyamas. Men å andra sidian sitter min chef i vardagsrumme och dricker kaffe (pappa alltså). Jaja!

Kanske blir hem till mamma idag, fårse. Annars blir det en solning med camilla tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!