mycke skratt.



Fyfan vad jag och camilla har skrattat idag, ska skriva lite vi asgarvat åt idag!

camilla - Vad kallas en neger som är pilot?
fanny - näe jag vet inte..
camilla - Pilot din jävla rasist!

Fanny - Hur får man in 5 araber i en bil?
Camilla - Man kör över dom först?
Fanny - hahah, ehm, 2 där fram och 3 bak :P
Camilla - Men ååh.. haha

Sen sitter Camilla och äter från en Gott&blandat påse och får upp en godis som var lika hård som sten och såg dessutom ut som en sten.
Camilla - vad är det här?
Fanny - Kolla på baksidan det kanske står "Grattis, du som hittar lyckagodisen har vunnit en resa till Egypten!" hahah!
Camilla - Ja titta, "tävlig, hittar du lyckogisen....."
Vi - ASGARVAR

Och en sak som ni kanske inte vet är att jag ser på bilen frammifråm om det är någon som övningskör. Säger alltid typ "lovar att hon/han övningskör" så kollar vi därbak om det är någon övningskörsskylt så är det alltid det. Och idag säger jag så:
Fanny - Lovar att han övningskör!
Camilla - Väntar tills den åkt förbi och säger "ja det gjorde den"
Fanny - Nähää.. det stod ju bara "gruvegårds körskola på bilen.. hahaha!

HAHA, så slut på det roliga! Magknip?
I allafall så kom jag och Cäämi precis hem till mig. Vi ska väl inte göra så mycke nu men runt halv 8 drar vi ner på stan igen och träffar Tobbe och antagligen Sebbe(?), för en fika på gränden :) Kuljul! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!