nostalgi

Jag har i flera år gått runt och tänkt: Vad fan heter låten som var MIN låt. Den som jag alltid lyssnade på för många många år sen. Minns första gången jag hörde den på radion, det var precis innan jag skulle iväg till skolan. Antingen gick jag i sexan eller sjuan. När jag kom till skolan mötte jag upp min kompis Madeleine. Fråga om hon också hörde låten på radion och det hade hon. Sen dess var det min låt. Varje gång den kom på radion tänkte dom på mig. Den är magisk. Och äntlgien ploppa det upp huvudet vad den hette.. lyssna vettja :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

I remember

tiden går så jävla fort, det är fan 7 år sedan...

2009-10-09 @ 14:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!