sällskapsspel & pannkakskalas!

Vilken bra kväll det blev! :D Jag och Camilla drog till Robban runt 8 där han och Dan var + robbans lillebrosha haha. Det började med att vi spelade Alias, ett spel som går ut på att förklara ord. Haha, jag och camilla förlora när vi var i samma lag, sen bytte vi så jag körde med r och hon med d och då vann jag och Robban :) Sen blev alla hungriga och jag och camilla kom på en super idé att laga pannkaka! Så alla sprang över hit för att hämta lite mjölk och ett par glassar sen gick vi hem och stekte pannkisar :) Super gott! Där satt alla 5 och åt klockan 1 på natten, super gott! Efter det dog alla typ, jag och dan i soffan framför Wallander och Camilla och robert i sängen framför Mirrors. Slutade med att alla slummra till lite granna och runt 4 gick vi hem till oss och sov :) Hur bra kväll som helst, tummen upp för nyktra lördagar! Och vem är inte ledig imorgon om inte jag? Sköönt! Då ska troligtvis jag och cämmi kolla film med trevligt sällskap! Vilken bra helg det vart och den är inte slut än! Jag stormtrivs med flytten också. Imorgon kommer lite bilder på medvegy när han steker pannkakor osv ;) Håll utkik vettja.

toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!