telefonen har ringde hundraelva gånger

Har vaknat av telefonen den senaste halvtimmen nu typ? Vad i helvette tänkte jag, jag tänker inte jobba idag. Ni kan ringa hu mycke ni vill. Sista gången det ringer går jag upp för att hämta telefonen och så ligger det en lapp bredvid "camilla har ringt dig". Så det var den skitungen som ringde och väckte mig! Hon är alldeles strax här i allafall :) Säkert på väg från sin mamma, var för trött för att fråga. Ska väl klä på mig lite clothes. Idag är det förhoppningsvis slutet på min karriär som rökare. Förhoppningsvis i allafall. Ska försöka :) Alltså jag får röka idag, missförstå mig inte ;) Imorgon slutar jag. Ni får garva, det gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!