tick, tack, tick, tack...

När Karolina och Pappa kom hem från Ikea hade dom köpt en sak till mig. Gissa vad? Det värsta som finns i hela världen? En väckarklocka. Inte nog med att dom väcker en när man vill sova som mest. Utan dom hållen en vaken halva natten av deras jävla tickande. Den står i mitt fönster nu och jag skickar mördarblickar till den lite då och då. Måste den ticka? Är det nödvändigt? Kastar den i backen snart.

Älskar att kolla på tv på söndagar! Idag ska jag kolla på: Klockan sex är det One tree hill, klockan sju är det Privileged, klockan åtta är det Playa del sol och klockan nio är det Kommissarien och havet. (Y) Sällskap vore trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!