tummen upp, tummen ner

♥ Att hoffmaestro kommer till västerås på fredag :)
♥ Att jag har fått asbra grannar och nya vänner!
♥ Att jag har Camilla, finns ingen som henne. 
♥ Att jag verkligen känner att jag är värd en bättre.
♥ Melissa Horns nya platta, får gåshud :)
♥ Att jag är ledig på fredag + att jag får lön!
♥ Nya hemmet, helt klart :) Trivs som fisken i vattnet.

 

  
• Att det seriöst börjar bli vinter ute.
• Att man verkligen måste åka buss hem, det är läskigt.
• Att jag verkligen måste lägga ner typ 3000 på skit, som hyra!
• Att alla bord är fullbokade på fredag. (men det brukar lösas)
• Att en viss person verkligen härmar mig med allt i bloggen. Alltså okej om man får insperation, orkar egentlige inte bry mig om en sån patetisk sak men det är otroligt skrattretande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!