vad gör vi uppe nu?

Är hemma hos robert fortfarande, vi har kollat på världens läskigaste film! När vi kom var Fröjd & Rubin här också men dom drog efter ett tag och då la vi oss alla tre i robbans säng och kollade film. As mysigt haha :) Låg med täcket över huvudet när det var som läskigast hihi. Men vi ska väl snart dra oss kan jag tänka mig. Jobbar fan imorgon. Men börjar halv 12 så det är skönt :) Tess börjar, jag stänger.. det är mindre skönt. Fan vad jag längtar till helgen, vi ska tvinga robban ha fest eftersom hans mammi är bortrest (A). Iof skulle jag också kunna ha fest men det är större här! Annars våldgästar vi! Nej tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!