vill inte :(

Vill inte åka hem från mamma :( Nästan så tårarna kommer, jag önskar att jag bodde här hela tiden. Men som det ser ut nu går det inte, jag har mitt jobb i västerås och det skulle ta all min energi och fritid om jag skulle börja pendla. Men nu har jag bestämt mig, jag flyttar till Tess. Måste bort och det här är en bra lösning ett tag. Tills jag känner att jag är redo för eget place. Det enda är väl att hon bor på haga och det är typ landet för mig? haha, nej skämt å sido. Men vafan, jag har bott i stan och på blåsbo och nu ska man börja åka buss eller? Vet inte ens hur dom där biljettaoutomaterna fungerar? Jaja, sånt lär man sig. Måste skaffa en cykel fan :)

En sak är att det känns helt okej och nästan lite roligt att jobba efter två dagars ledighet. Det är jag och tess som jobbar, soft! Då blire rökpauser när vi känner för det haha. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Träffa Mill om hon slutar tidigt i skolan annars vettefanken. Kanske börja packa? Får spunk där hemma! (spunk är också ett "eget" ord, det betyder typ cp-ryck) haha.. är trött. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!