viva la diva

Jag och Peter :)

Tänkte bara säga godnatt och sov gott :) Är så glad för att jag ska få sova ut imorgon. Bara ligga och dra mig. Mamma kommer och hämtar mig runt halv 5 :)

Haha ibland är jag allt korkad.

"Har Afrika samma måne som sverige?" får jag ur mig här på kvällskvisten. Hur dum är man inte då? Nej, där pratade jag före jag tänkte. Men Camilla då, när hon skulle åka till Thailand. Då frågade hon om mp3 fungerade utomlands och om man kan ha svenska batterier där.. Alltså? Folk undrar om vi är korkade. Och ibland undrar jag desamma. Men det är bara kul, har vi inget att garva åt garvar vi åt oss själv!

Nu ska jag gå och dricka vatten, ta en cigg, smörja in mig med lotion och sen sova som en stock! Längtar inte tills imorgonbitti när camilla drar igång fönen och sjunger "fångad av en stormvind". Det sistnämnda kanske hon inte brukar göra, men det skulle vara rätt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!