äntligen fredag

haa? fan är lite seg och sickt otaggad inför ikväll. Men det blir vad man göre till och vi göra BRA. Ska ut och göra vässan osäkert ikväll igen. Får se det från den ljusa sidan, kan bli så aprak jag vill har ju ingen mobil att tappa bort den här gången för det gjorde jag ju förra helgen. Och sjukt skönt att jag faktiskt inte ens kan höra av mig till vissa personer. Aa-a :)

Nu ska jag försöka dra tummen ur arslet och dra en dusch. Fan klockan är ju faktiskt halv 5, lär ju snart börja  surpla vin? Ikväll vet jag inte vart vi hamnar faktiskt. Men det är en annan femma jö. Nej, är för trött för att skriva nå vettigt, se ya later skater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!