cuz every girl here wanna be ya... she's a diva!

Utgång med min Mill idag antagligen. Just nu jobbar jag på att komma till duschen. Går segt som fan, om sanningen ska fram sitter jag kvar på precis samma ställe som jag gjorde för en halvtimme sen.

Försöker komma på något att slänga på mig ikväll. Funderar på dom nya bootsen, cykelbyxor och någon trasa över det. Perfekt. Inte för uppfixad för en onsdag men ändå snyggt och festligt. Men jag brukar kunna ändra mig snabbt så vi får se. Kanske blir den lilla svarta? Eh orka, ni blir uppdaterade med en dagens outfit när jag har bilbevis vad jag valde till kvällen

Camillas kommentar gjorde mig i allafall lite gladare. Hon ska komma hit och fixa så och så.. så säger hon: Ska jag ta med mat till dig? (bara för incidenten som hände igår)

Vi är alltid oseriösa när vi ska vara seriösa. Som när hon nästan började tjura för att jag cykla in med henne i väggen då lägger jag en kommentar som: Du kan väl skratta lite i allafall? hahah...

Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: e!

TACK:D

Bilderna i din header är sjukt snygga:)

2009-09-02 @ 17:31:13
URL: http://ellap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!