Dagen började bra i allafall

Camilla hittade min hemmanyckel jag lyckades tappa bort en hel vecka. Den låg i fickan på min skinnjacka. Om jag tänker efter minns jag till och med att jag la den där förra helgen haha.

Igår var det askul verkligen. Kanske inte värsta röjjet, men det var jätte trevligt och vi träffa på nytt folk :) Att vi satt oss vid rätt bord kan man ju lugnt säga i allafall. Flöda om både snyggingar och drinkar haha.

Det blev tyvärr inga bilder igår :( Men det blev nog vimmel på det bordet vi satt på så det kan jag slänga upp senare och en v-bild på Camilla också.

Måste bara säga HEJ till dom nya 40 läsarna som titta in här igår. Verkligen askul och jag hoppas att ni stannar! Vi hörs lite senare nu måste jag lugna ner huvudvärken med lite frukost.


Kommentarer
Postat av: jenny

känner igen mig, är också en måstare på att tappa bort nycklar:P

2009-09-03 @ 14:57:47
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!