du ger mig bra vibrationer!

Eller? Min mobil har vibrerat sönder idag. Så typiskt. När jag är ledig och försöker sova så får jag alltid hundra sms, sen när jag är på jobbet och vill att någon ska skicka sms då är den död. Har fått 5 sms imorse och det står såhär:

Johan Chef - Hej. Du är ledig idag.
Pappa - Hej vännen. Du arbetar inte idag.
Thilda - Hej gumman, läst nyss din blogg. Tycker så synd om dig. Kaffe på stan klockan 8 ikväll? pusspuss
Camilla - Haha jag är sämst, försov mig igen!
Emilia Fiskhuvud - Hej. Utgång ikväll? Jag och trosan ska ut.

Har inte svarat på något, jo på camilla för jag började garva och orkade svara. Och på Emilias för hon skrev precis när jag hade vaknat. Ska svara på thildas. Inte på johans, och absolut inte på pappas. Vadå vännen? in my ass vi är vänner.

Nu ska jag ta en cigg iaf, är as hungrig men man vågar väl inte ta lite frukost ur det där jävla kylskåpet. Och jag sa till pappa att jag aldrig skulle äta här med och jag är jävligt envis när jag är arg så idag blire väl fasta eller något haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!