fuck this shit

Fan vad trött jag är alltså, död! Tess ringde halv tio och väckte mig eftersom jag inte har någon väckerklocka. det bästa med att inte ha någon är att jag MÅSTE kliva upp på en gång när någon ringer och väcker mig för annars vet jag att jag kommer somna och försova mig. Så kunde man göra när man hade skola och sköta men inte när man har jobb, funkar inte lixom. Nej, om jag fick en till skoldag i gymnasiet så skulle jag ställa klockan på sju och sen ba, ne fan vad skönt att sova bort hela dagen så skulle jag somna om. För det är verkligen det bästa som finns haha! Skita i skolan och bara SOVA!

Fan nu kliar det i fingrarna efter shopping. Behöver massa kläder, skor, smink, underkläder, ALLT ska inhandlas :) Nu tror jag faktiskt att jag ska ta en macka :) Ser inte fram emot ikväll, då blire antagligen snacka med pappa och karolina haha, känns som jag är 12 år eller något och skas få skäll. Men så äre inte. Jajja, vi hörs senare efter jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Walentin

tjejer som är mycket yngre än mig?

2009-09-24 @ 12:02:11
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!