godmorgon påer!

 


ALEXANDER WANG S/S 2010
De bruna skinnshortsen är MAGISKA. Finns i svart också. Mm-m säger jag bara! Kolla in det andra i kollektionen också! Fint att titta på, en dröm att kunna köpa.

Fan, kommit in i en sånhär period då jag har as svårt för att somna om kvällarna. Ligger alltså vakn till efter halv 5 och är klarvaken. Och så var det igår kväll.. fan vad sängen var oskön. Pappa skulle ring och väckt mig imorse? Inte har han ringt, tur för honom att det ringde en telefonförsäljare. Haha han måste trott jag var knäpp men jag var så jävla trött..

jag  - mhh hallå
han - hej jag kommer från blablablablabla
jag - okej *gäsp*
han - har du karolina hemma?
jag - nej jag vet inte vart hon är, hon sover säkert
han - har hon någon sambo eller man?
jag - nääe.. SHIT. Ehh.. hur mycke är klockan?
han - snart tio, dax att kliva upp?
jag - klick

Roligt sätt att vakna på! Nu ska jag ta en cigg och sen gå en morgonprommenad med slutstation JOBBET. Jobbar med johan idag som kom hem från Rhodos igår. Kommer se ut som ett vandrande lik bredvid honom. Inte okej..

Ikväll blir att kolla hockey :) Nu blir nog Kalle stolt på mig som kommer och kollar och angagerar mig :D haha.. (kalle är en i laget, som jag var granne med på stan när jag bodde där.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!