godmorgon :)

Fan vad jag saknar den här dagen. Fan vad jag saknar hur roligt vi hade i parken efter krogen. Fan vad jag saknar tjejjen på bilden. Ibland kunde vi ha så jävla sjuk humor. Tror aldrig jag skrattat så mycke som den kvällen.

Ah.. godmorgon på er :) Jag är aspigg, vet inte varför. Kanske för att jag lyckades somna runt 12 igår, och det är inte vanligt. I vanliga fall brukar jag väl slockna runt 03.00. Fattar inte hur jag hann duscha, föna håret, fixa mig, hitta kläder på 25 minuter. Men man är väl inte superwoman för ingenting ;) Börjar halv nio så ska snart kila. Det är några som ska ha konferense (stavning?) klockan nio. Orka (inte)!

Jajja, jag och Camilla började vårt "äventyr" (a fan va nice, vi kallar det äventyr) igår, och det fortsätter idag ;) haha! Nej men tooodles!

hjärtat slår ett slag för var förlorad dag.


Kommentarer
Postat av: jeanette

haha fan va jag saknar den tiden dom timmarna där asså. ja hade så jävla kul tror inte jag skrattat så mycke och länge någonsin :D

miss u girl

2009-10-01 @ 19:03:28
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!