grey

Dagens:

Kavaj - H&M
Tunika - Lindex
Jeansleggins - Vila
Väska - Secondhand
Smycken - Glitter
Sjal - Lindex
Skor - Don't know

Tjabba! Nu har jag kommit hem från stan :) Fick med mig ormskinnsleggins från GinaT och ett hårspray! Haha så kul när jag och camilla går på stan så hör vi några:

- Man ser till och med vilka det är bakifrån haha ;P
Jag och Camilla hör det men fattar inte att det är vi. Jag kollar bak och efter typ 5 sekunde ser jag vilka det är. Haha snacka om att vara död! Det var i allafall Sebastian och Tobias :) Försökte få med dom ut men tror inte vi lyckades :)

Nu ska jag och Camilla göra våran "hemliga" sak hihi ;) kommit på vad det är? Vi ses ute på krogen ikväll om ni ska ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!