hej sömnproblem!

Shit alltså, blir crazy. Gick och la mig klockan 2, gissa när jag slockna? Mja.. runt klockan 7 :( Fyfan, jag höll på att börja tjura för jag blev så jävla arg att jag inte somnade. Och fråga inte vad jag gör uppe nu. Men Camilla ska ju till praktiken och jag vaknade när hon gick upp, var jag klarvaken? JAPP! Självklart var jag det. När jag hörde att pappa gick upp på morgonen, börja göra kaffe och jobba lite på datorn, då trodde jag det var kört. Och vad låg jag och tänkte på då? Jo vad jag ska köpa när jag får pengar, pälsjacka, skor, kläder och att jag måste gå till myrornas och kolla om dom fått in något snyggt! Haft single ladies låten i huvudet hela tiden. Börjar självklart sjunga på den när jag vaknar.

Idag vet jag inte vad som händer, men jag hoppas på en sak :D Haha lite små scary, men ändå! Hoppas på att camilla kommer efter praktiken också haha :D Nej, nu ska jag kolla lite på tv, så kanske jag kan få någon till timmes sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!