hemma igen!


Slow it down
Make it stop
Or else my heart is going to pop
'Cause it's too much
Yeah, it's a lot
To be something I'm not

I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show


Hej, nu är jag äntligen hemma :) Eller har vart det i drygt en timme. Lekte lite med cammen, haha fan vad suddiga bilder men whatewaaa ;) haha. Jobbet gick suvve, jobbade med tess och då går det alltid jätte bra.

Nu ska jag ringa Camilla och kolla om hon har slutat jobba. Klockan 5 ska ja med Tess och Lisa till sthlm (solvalla) och kolla på trav :) Kan säkert bli jätte kul! Nu ska jag ta en cigg och sen försöka vila upp mig lite tills senare! Knäpper säkert massa bilder på alla fula hästar om ni har tur (otur) haha. Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!