hot n' cold

Haha, jag och Camilla fick oss nyss ett asgarva! Det är kanske inte så ovanligt eftersom vi skrattar åt det mesta och har västerås sämsta humor (enligt många haha).

Camilla - fan vad varmt det är, dör..
Jag - Mm! (lyssnar inte)
Camilla - haha
Jag - Eller nej fan det är askallt.

Haha det roliga var att jag sitter här med min pälsjacka på mig i sängen för jag fryser och hon svettas som fan typ.

Idag var jobbet lite segt, ville faktiskt bara därifrån. Man får ha sånna dagar också :) Efter jobbet så åkte jag hem, bytte om och drog vidare ner mit stan och träffade Camilla :) Jag hittade världens finaste klänning idag som jag fortfarande funderar på att köpa. Jag testade den inte eftersom jag vet att den hade följt med hem om den satt som en smäck. En sak som inte var så roligt när jag tog ut pengar idag är att jag gjort av med mer än 4000 på sen förra veckan. Buhu, vart har det tagit vägen? Jajja, shit the same. Köpte i allafall bara med mig smink hem. Men jag har gjort av med 400kr till på en hemlis ;) Ni får inte veta, lallalalal (A) Camilla har och köpt det. Ni kommer säkert märka, men it's a secret. Feel the pain ^^,

Nu har vi precis kollat klart på Idol och ska cykla till Shell och köpa cigg och något gott :) Faktiskt så har jag inte fettat på ja.. länge :) Men nu blire chirre eller choklad :) Sen blir det Andra Avenyn tittande. Stefan kommer och hämtar millan lite efter tio. Jag börjar halv 9 imorgon, phett jobbigt. Menmen :) Se ya soon mackaroon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!