it sucks.

Det svider att inte vara på Hoffmaestro just nu. Det skär i hjärtat bokstavligt talat. Varför är jag inte på Oliver Twist just nu? Ja det är en bra fråga, utan svar dessvärre. Om jag ska se det från den ljusa sidan så var jag på dom för lite mindre än två månader sen och jag har en till chans imorgon då dom är på Sala stadshotell och spelar. Jag är i Sala, dom är i sala. Men jag vill vara där nu nu nu.

Imorgon kommer Camilla till mig :D Hon tar 12.10 tåget till sala och är här klockan ett. Superb! Vi ska jobba imorgon somsagt. På min gudmors mans 40-års fest. Fulla människor, fulla vuxna. Dom kan fan vara värre än oss, eller dom ÄR värre än oss. Bara dom som inte förstår det. Vi FÅR stå på bordet och dansa, vi FÅR snubbla, vi FÅR kyssa främlingar men när det kommer till 40 plusare, då är det INTE OK. Speciellt inte sina egna föräldrar. Står mamma i söder ska jag kolla åt norr. Står mamma på bordet, då tar jag självmord.

sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!