It's hard to wait around for something you know might never happen... But it's even harder to give up when you know it's everything you want.

Whata? Somnade halv 6 imorse, troligvis närmare 6. Klockan ringde halv 9 och då var det bara att stiga upp och gå till jobbet. Idag ska jag somna betydligt tidigare. Men jag vill så gärna kolla på "Roast på Berns" så kanske lägger mig after that.

Jobbet gick bra, det var skit tråkigt men. Jag är astrött nu så orkar inte skriva en enda värd mening.

När du inte vart i min närhet på ett tag inser jag att jag klarar mig rätt bra utan dig, men när du väl är hos mig förstår jag hur mycke jag vill ha dig där.


Kommentarer
Postat av: Thilda

åh får jag sno den där texten du har kursiv längst ner? "När du inte vart i min närhet på ett tag inser jag att jag klarar mig rätt bra utan dig, men när du väl är hos mig förstår jag hur mycke jag vill ha dig där." ? :)

2009-09-15 @ 08:13:44
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Thilda

ja just nu känner jag så, du får gärna ringa mig så kan vi prata. behöver det just nu. puss! <3

2009-09-15 @ 13:32:33
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!