jag vet....

Dålig uppdatering number one. Orkar ba inte. Känner mig små sjuk osv. Trött, väldigt, väldigt trött. Jobbet idag var en pina. Fyfan alltså. Det jobbigaste med att vara servetris är nog att mjan måste fejka sitt humör hur man än mår. Man måste alltid vara glad, svara glatt, le och vara behjälplig. Vissa dagar kan det värkligen vara svårt. Som idag. Och man ska ALDRIG ta med sig sina bekymmer och familjära saker till jobbet. Men hur jag än gör så har jag ju lixom min familj där. Min pappa dvs. Och aa.. orkar inte gå in på detaljer. Fick värkligen kämpa idag för att inte tårarna skulle komma. Och då är det svårt att le. Klumpen i magen sitter kvar än. Men jag hoppas verkligen det går lite lättare imorgon, för då är det jobb igen.

Jag orkar inte slänga in några bilder idag. Det får bli imorgon istället. Tror jag.

Hittade i allafall en jeansjacka hemma hos mamma med schysst slitning som inom några dagar kommer vara en väst. En pimpad väst antagligen. Funderar på att sätta nitar på ena fickan. Eller är det liiiite väl uttjatat med nitar vid det här laget? Mjaa.. vi fårse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!