Lite fattigare nu..

Jahapp, då var man 3500kr fattigare. Hur lyckas jag? haha. Men fyfan vad nöjd jag är med allt och jag ångrar ingenting! Jag köpte:

• Lårhöga stövlar från Scorett
• Pälsjacka från H&M
• En vit (med svarta detaljer) kavaj ala chanel ;) från H&M
• En grå kavaj från H&M
• En svart sammetsklänning från BikBok
• En svart klänning från Vero Moda
• Silver smycken från glitter

Känns som att jag glömde något nu, men bilder på det kommer upp imorgon om jag inte är allt för bakis. Blev ingen mobil för jag orkade inte kolla. Men jag beställde iaf en frisörtid till på onsdag kvart i 3 :) Påminn mig mer än gärna!

Nu är camilla i duschen och snart ska jag hoppa in. Kanske blir förfest på skallberget sen vidare någonstans. Eller så blir det förfest någon annanstans, det återstår att se :) Vi hörs inte mer ikväll tror jag men imorgon så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!