Mörbultad!

Jag har fetaste blåmärket på mitt knä, fetaste på min armbåge och ett blåmärke på min tumme typ som jag antagligen har stukat eller fått en spricka i :( Fatter inte hur man lyckas.

Igår så var vi hemma hos Adam som är Linneas pojkvän och Linnea är en klasskompis till Camilla :) Där borta var det asroligt verkligen. Satt och pratade, drack osv. Orkar inte skriva så mycke om allt för har så jävla ont i min hand. Sen gick vi iallafall vidare och då gick jag med Amanda och hennes kompisar som jag inte minns namnet på fakitkst haha. Men vi hann med mycke, bla. spela in en video med skönsång ;) (slänger upp den imorgon). Sen gick jag och Camilla in på Bmb och jag fattar inte hur vi lyckas men Hanna hade tydligen glömt skriva upp oss på listan men vi kom in vip ändå? Efter lite snack och dans där så drog vi till silk, där stod vi inte heller på listan men kom in vip där också ändå? Haha, fattar verkligen inte hur vi lyckas ibland.

Efter krogen så satt jag utanför där ett tag för skulle få bandage för min hand, men det kom aldrig något haha. Polisen tyckte jag skulle åka upp till akuten men fan heller. Så träffade jag Ryan ett tag. Sen gick vi vidare till donken. Och där helt plötsligt träffa jag på tobbe så drog vi + camilla och jocke till honom. Camilla decka först! haha.. sen somna en efter en :P Imorse mådde man inte så bra.. jag och camilla drog hem runt halv 12 tror jag så åt vi lite mat. Vi skulle ha åkt och köpt chips men vi somnade i soffan i fyra timmar.

Nu ska vi fixa oss och åka ner på stan för att äta och kanske ta en latte eller något på gränden. Sen kanske vidare till johan och grabbarna som festar. Det blir inge krogen för oss idag faktiskt, vi är för döda helt enkelt. Och det känns bara onödigt att supa en dag till när man inte ens är sugen :)

Bilder och videos kommer upp imorgon haha :D


Kommentarer
Postat av: A

haah okej :D hahaha haru? hahah omdu inte hade fått någon annans jacka ;) haha nej men a men du kan lägga upp en bild på den så kan vi se om de är min eller inte: för ser knaptp något på bilden vi tog tillsammans :P Men vi måste ju lätt ses ändå också :D La till dig på msn btw :D Hae gött sötan<3

2009-09-26 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!